verkligheten är ibland faktiskt trevlig mot stackars själar

åh, känslan av att det mesta går bra även av om det är stressigt och mycket, men man klarar balansgången utan mycken nöd och näppe, jag gillar den. fast något saknas och är alldeles för långt borta.

lördagskvällen ligger framför mig och det är varmt i luften, jag har spelat pokemon på ett gammalt turkost gameboy colour i en och en halv timme. varför glömde man bort sina gameboy?

jag har också hittat ca 3 klänningar i utklädningslådan som kan sys om till något riktigt tjusigt. och nu ska jag laga pasta med sås och någonting och bacon!

bon soir!


Kommentarer
Postat av: elno

tycker du borde skriva oftare, din blogg är fin!

2010-04-25 @ 10:07:40
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0