kitchen zink; mullwine; seché-cheveux


bild tagen av en helgrym nora.

jag känner för att skriva av mig. fast skriva av vad är ännu inte riktigt påkommet i min hjärna. den vill bli av med en massa onödiga, eller nej, inte onödiga, men skrymmande tanker fast den har inte riktigt beslutat sig för vilka ännu. Eller den här tanken är ju en av dessa tankar som tar upp plats i mig.

jag är rastlös
jag klättrar
jag stickar

min lördag är fin

en vän till mig har skrivit till red hot chili peppers, på deras youtube-kanal; hon har fått svar och hon går på moln. hon är fin. jag förundras över denna gränslösa kärlek, denna så vackra besatthet. hon skrev en kommentar i sex delar och förklarde för jonh frusciante hur man uttalar ingmar bergman. jag saknar henne.

nu, däremot, ska jag inte sakna men kanske längta, jag ska ha en lördagskväll i oensam ensamhet och funderingar.

bisous

(jag är dessutom kär i semikolumn)


Kommentarer
Postat av: Gud

Nuu kan jag se vad som står det var nåt fel när jag skulle kolla men det är asbra allt och lalalala.

JAAAA HHIHIHIHIIHI jaaaag fick svaaar från Fleeeaaaa!! :DDDD

Men Viki!! John! HAR GÅTT UR RED HOT CHILI PEPPERS!!!!

Det är inte 100% säkert men jag har anat det länge och nu går det massa rykten och nån har snackat med nån insider information och SKKKIIIIIT OCKSÅÅÅÅÅÅ.

JAG ÄR SO FUCKING SAD RIGHT NOW HE WAS THE KEY TO THEIR WHOLE SUCCESS FFS!!

och jag får antagligen aldrig se honom live. :'(

and i'm gonna miss him so much at the coming interviews with them about their new record.

han kommer ersättas med sin, typ, bästa vän Josh Klinghoffer som vart med och spelat in de flesta av hans egna skivor men skiiiit ocksååå.

de SA att rhcp was vack to reheasals men de ju för fasen inte rhcp utan John.

det är typ... red hot chili peppers utan red hot. han är hälften av hela grejen själv.

det blir alltså:

red hot chili peppers: rhcp

utan red hot: rhcp - rh = cp

enkel matematik.

2009-12-14 @ 02:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0